Graphic Design / Ediția Fulger

Data
04–05 Iunie
Ora
10:00–20:00

_____________________________________________________
Durata cursului: 2 zile

Locația: ARTCOR
Limba de predare a cursului: română/rusă

Ziua 1 / 4 iunie
Subiecte teoretice + studii de caz
10:00 - 17:00 (cu pauze și coffee breaks)

Ziua 2 / 5 iunie 
Exerciții + studii de caz
10:00 - 17:00 (cu pauze și coffee breaks)
19:00 Cină

Prețul cursului:
Early bird (primii 8 participanți) - 3600 de lei
Full Price - 4200 de lei
_____________________________________________________

 Înregistrare la curs 

Pe 4 și 5 iunie, în cadrul Festivalului Industriilor Creative de la Chișinău, Constantin Șarcov pune la cale cel mai rapid și intens curs de design care a existat vreodată în Școala Artcor.

Un curs care este recomandat doar celor mai curioși și rezistenți dintre pământeni. Timp de 2 zile, într-un total de 12 ore veți avea ocazia să pătrundeți toate straturile unui brand stufos și bine făcut.
Partenerul de crimă al ediției Fulger este unul dintre cei mai buni strategi în domeniul brandingului din România, (tobele bat) Adrian Mironescu de la WIRON. Adrian este și deținătorul premiilor REBRAND Global Awards Winner și TRANSFORM Awards Gold Winner. La editia a 8-a, Adrian va vorbi despre strategie, naming, poziționare și va deschide culisele proiectelor care l-au consacrat.

Ce vom învăța la curs?

În cele 2 zile de curs veți trece cu viteza ariciului albastru prin următoarele subiecte:


Pentru cine este recomandat cursul?

Sunt invitați toți designerii, art-directorii, directorii creativi, managerii de marketing, startuperii, cei care se fac responsabili de gestionarea afacerilor mici și mijlocii sau și mai serios Familii. Altfel spus toți cei care dețin deja o anumită experiență, dar vor să afle mai multe despre design și branding într-o manieră faină, concentrată și neobișnuită de la 2 flăcăi cu experiență.  

Edutainment în cel mai bun sens al cuvântului.

Diplome vor fi! Frumoase, și scurte.


Scurtă descriere a mentorilor

Adrian Mironescu
Adrian este fondatorul Wiron, studio ce oferă soluții integrate de strategy, branding și design pentru o serie de clienți internaționali și locali. În ultimii ani, proiectele studioului au fost premiate internațional obținând Bronzul și Aurul la Transform Awards în 2022 și respectiv 2021 și  Aurul la SafeGala 2017 cu proiectul „Water without plastic”. De asemenea proiectele agenției pe care o conduce au fost menționate în publicații de specialitate printre care „Designing Brand Identity” de Alina Wheeler, „Logo Creed” de Bill Gardner, USA și LogoLounge, vol. 6, 7, 8, 9 USA.

Constantin Șarcov 
Constantin Șarcov este fondatorul Piko, cea mai premiată agenție locală, pe plan internațional.

Lucrările Piko au fost premiate la Cresta London (Aur, Argint, Bronze), Grand Prix la G8 Moscow, Gold la Kiaf (Kiev), Gold la AdPrint (București), cât și în apariții în Luerzers Archive, 200 Best Digital Artists, Typomania etc.
 
Constantin și-a făcut stagierile la Cohn & Jansen JWT, McCann Bucharest si Carioca.
 
Printre clienții cu care a avut onoarea sa colaboreze se numără: Electronic Arts, Carturești, Uniunea Europeană, Ducati Scrambler, Coca Cola, Purcari, Call of Duty, Pizza Hut, KFC, Danube Footwear, Parlamentul Republicii Moldova, College of Wizardry, TV8, L'Oreal, Parlamentul Republicii Moldova ș.a.
 
Constantin este membru COR si Art Directors Club of Netherlands.